Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556¹- 556³ Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:
Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób:
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Emarine Bogusław Wałejko, ul. Przestrzenna 10, 70 – 800 Szczecin.
Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług.
Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej Emarine Bogusław Wałejko do kontaktu to: sklep@emarine.pl
Nasz sklep oferuje osprzęt do łodzi motorowych i żaglowych. W naszej ofercie znajdą Państwo produkty najlepszych producentów osprzętu marynistycznego na świecie. Dysponujemy również możliwością montażu osprzętu i serwisu.
Liczymy na współpracę z każdym użytkownikiem jednostek pływających. Prosimy o wszelkie uwagi dotyczące asortymentu oraz działania naszego sklepu.
EMARINE Bogusław Wałejko
Przestrzenna 10
70-800 Szczecin
Tel. 535 627463 (535 MARINE)
od pon. do pt. w godz. 9.00 -16.00
E-mail: sklep@emarine.pl
STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. SZCZEGÓŁY ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE INFORMACJE - POLITYKA PRYWATNOŚCI. DALSZE KORZYSTANIE ZE STRONY OZNACZA, ŻE ZGADZASZ SIĘ NA ICH UŻYCIE. |