REKLAMACJE
Niezgodność Towaru z umową
Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad, zgodny z umową. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta za niezgodność Towaru z umową na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta a także w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, z wyłączeniem przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II.
Jak złożyć reklamacje?
Reklamacja może zostać złożona na przykład:
a) pisemnie na adres: Emarine Bogusław Wałejko, ul. Przestrzenna 10, 70 – 800 Szczecin
b) w formie elektronicznej na adres: sklep@emarine.pl
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
a) dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail),
b) wskazanie braku zgodności z umową wraz z datą stwierdzenia niezgodności,
c) żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy,
d) dokument potwierdzający zawarcie umowy (dokumentem tym może być na przykład paragon fiskalny, faktura VAT, wydruk z karty płatniczej, nr zamówienia lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy.
Termin rozpatrzenia reklamacji
Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:
a) zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie, ul. Wielkopolska 45, 70 – 450 Szczecin, (https://www.wiih.pomorzezachodnie.pl/),
b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,
d) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej świadczonej pod numerem Infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 222 66 76 76, czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00 – 18: 00 (koszt połączenia wg taryfy operatora), lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: porady@dlakonsumentow.pl.
Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem telefonu 22 55 60 333, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt.adr@uokik.gov.pl. Z pracownikiem Punktu można również spotkać się osobiście w Centrali UOKIK pod adresem: Plac Powstańców Warszawy 1, 00 – 950 Warszawa.
Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie Sprzedawca przypomina, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu to: sklep@emarine.pl
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną, można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@emarine.pl lub pisemnie na adres: Emarine Bogusław Wałejko, Warzymice, ul. Turkusowa 33/1, 72 – 005 Przecław.
Reklamacja powinna zawierać przedmiot reklamacji wraz z uzasadnieniem, a także wskazanie danych kontaktowych osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail).
Usługodawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania, przesyłając odpowiedź zgodnie z wybranym przez Usługobiorcę sposobem.
Rękojmia dla Przedsiębiorców
Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar lub brak zgodności Towaru z umową wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego).
Nasz sklep oferuje osprzęt do łodzi motorowych i żaglowych. W naszej ofercie znajdą Państwo produkty najlepszych producentów osprzętu marynistycznego na świecie. Dysponujemy również możliwością montażu osprzętu i serwisu.
Liczymy na współpracę z każdym użytkownikiem jednostek pływających. Prosimy o wszelkie uwagi dotyczące asortymentu oraz działania naszego sklepu.
EMARINE Bogusław Wałejko
Przestrzenna 10
70-800 Szczecin
Tel. 535 627463 (535 MARINE)
od wtorku - piątku od 9.30 do 14.30
E-mail: sklep@emarine.pl
Cookies
Informacje dotyczące plików cookies
Zarządzanie plikami cookies
Niezbędne ciasteczka do zapewnienia prawidłowego działania i świadczenia usług naszego sklepu internetowego. Pozwalają na zapamiętanie ustawień użytkownika, np. języka, waluty, koszyka, wyglądu strony, itp. Funkcjonalne ciasteczka nie zbierają żadnych danych osobowych ani nie przesyłają żadnych informacji do zewnętrznych stron.
Cookies | Dostawca | Przeznaczenie | Czas przechowywania |
---|---|---|---|
PHPSESSID | Emarine | PHPSESSID jest plikiem cookie, który jest używany do identyfikowania sesji użytkownika na stronie internetowej. Sesja jest mechanizmem umożliwiającym zachowanie stanu i informacji o użytkowniku pomiędzy poszczególnymi żądaniami w trakcie jednej sesji połączenia. Ciasto PHPSESSID przechowuje unikalny identyfikator sesji, który jest wymagany do przetwarzania żądań i odpowiedzi pomiędzy przeglądarką a serwerem. Te pliki cookie trwają tylko do momentu zamknięcia przeglądarki. | Sesja |
PrestaShop-# | Emarine | W tym pliku cookie PrestaShop przechowuje dane umożliwiające utrzymanie otwartej sesji użytkownika. Zapisuje takie dane jak walutę, język, identyfikator klienta i inne informacje niezbędne do prawidłowego działania sklepu. | 480 godzin |
_x13eucookie | Emarine | Zapamiętuje preferencje dotyczące plików cookie. | 365 dni |
_x13eucookie_consent_hash | Emarine | Zapamiętuje preferencje dotyczące plików cookie i osatnio udzielonej zgody. | 365 dni |
Statystyczne ciasteczka zbierają anonimowe informacje o użytkownikach, takie jak liczba odwiedzających, źródła odnośników, itp. Te informacje pomagają zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z witryny.
Marketingowe ciasteczka są używane do śledzenia użytkowników przez witryny. Celem jest pokazywanie bardziej dopasowanych treści reklamowych.
Te ciasteczka dotyczą dostowania witryny pod Twoje wymagania. Mogą np. wyświetlić informacje o wybranych dla Ciebie produktach.
O Cookies